Sunday, November 14

setelah seminggu...

hari nie aku balik semula ke kolej aku. setelah seminggu lebih aku bercuti di kampung aku. i means my hometown walaupun ianya taman perumahan. best la jugak. kali nie kedah alor start banjir terok. rumah aku jadfi tempat penempatan sedara aku yg banjir. then, banyak la juga kenangan yg ku ada. pahit. manis semuanya ada.

then, semalam result kuar. aku kantoi 2 papaer. habis ar aku. down. x semnagt jer rasa. x twu nak gtau mak aku macamana. kalau aku nak diamkan diri jer. boleH>?? SEDIH LA pulak kalau aku bagitau nanti. sudah la nanti surat jpa akan dihantar ke rumah. minx2 la aku hyer gred dah naik sikit. hurm..

p/s : AKU SAYANG SANGAT2 KAT FATTYN.. jgn majok lama2..  kemik muka tue nanti


p/s : attention to all my frenz. aku baru-baru nie dapat Tonsilitis. teriuk jugak la. recurrent course since secondary school. its become worsen. tonsilitis -> aku demam --> sakit kepala --> selesema -> kurang pendengran sikit. so, korunk ada pape pape. cakap terang2 dan kuat2... aku x berapa dengar skunk. esok baru nak g chechk pakar. ptg esok. hurm. doakan kesihatan aku yerk..

merindui si dia, fattyn

No comments: