Sunday, November 28

my week summary...

koleksi minggu aku, aku ubah suai.. sesuai untuk tontonan umum. ingat, hanya tonton tak boleh ambik or copy. amaran keras dari si keras.. hehehe.. saje jer aku nak upload gambar malam nie. x der idea nak tulis blog mACAM Ben Ashaari (BA). hehhehehe. jgn marah cik ben. ok lah, kalau suka komen la. kalau x suka, komen jugak laer... hehehe each pictre has itself meaning to me.

nie merupakan wallpaper desktop aku. simple and just for my view. nice.. hehhe aku suka suka suka. nie aku buat selepas aku g gunung ledang dengan BB. hhuhuhu.. teringin nak g lagi dgn bb, huhuhu
 
nie merupakan wallpaper kedua aku. yang aku buat untuk bb aku. saje jeugak. tapi yang seihnya x ley buat wallpaper desktop sebab x der space nak letak gadget. hahaha just untuk wallpaper hp jer.. nice..
In Differences we meet and together

Ni  merupakan hadiah happy bufday yang terbaru aku buat untuk kawan2 facebuk aku. actually aku buat nie untuk sebagai pemnganti diri dan hadiah laer. hope diorang terima dgn tangan dan hati yang terbuka. buka semahal kereta frerari, dan bukan semurah sekeping keropok lekor. hope you all happy with it.
Sayang kawan2 aku

ini merupakan aku punya shoe untuk opendrive TTK aku. huhuhu. lawak tak>> i means lawa x angle pic nie. skill nie beb. mahal nie. hahaha kasut nie merupakan kasut baru dan masih belum busuk lagi k.  kasut boling nie kalau korunk nak tahu, hahhaa.. pendrive yg digunakan ini meruakan pendrive nota yg aku ambik dr lecture.. just to remember her as part of my daily job and life. huhuhu

ini merupakan tangan tangan yang mengahntui aku., cuba la teka aku bagi korunk teka. klu dier, diorang nie kawan2 lab aku. hahhaa


ini merupakn slide untuk GIT yang aku kena butakan mata untuk meneropong ikut mikroskop. fuhh.. pening kepalo den lepaih habis tengok. adeih adeih,, botak kepala mcm nie.. bengong@@


semasa sesi CSL or clinical skill lab... aku sesi group B. sesi nie sesi untuk history taking untuk GIT module. banyak yang aku belajar dan yang paling penting.. dr csl aku kali nie sangat2 bermanfaat dan berpengetahuan.. bestnyer.. suka suka.. )

awan gelap selepas habis csl...

ini lae kawan aku. nama dier dirahsiakan. glad to have a frenx like his. hope ur passing this 5 years with flying colours..

ini pulak hari jumaat. selepas jer habis sembahyang jumaat.a ku g main boling. macam biasa aku main  sorunk2.. Lane kali nie Lane 24, left sided. best jugak laer.. just break my own records. huhuhu.. tapi terkilan sebb membuat orang sebelah tertunggu tunggu dan buhsan dgn balingan yang kurang mantap. tapi, ada geng Yakuza dekat sebelah aku. memang pro beb. purata 1 game 200 pin. fuhh..  tercabar keimanan dan kejantannan aku macam nie.. hehehe. tetapi, Lane 23 tetap dihati. diingati sebb membawa kenagan yang bahagia dan dikenang.. New record for my own high games (10 Games)

Rapunzelll sangat2 menarik.. cumil.... rambut lawa ^^


nie spek 3D terbaru. huhuhu.. watch Rapunzel at TS thru 3D. best bets.. walaupun berseorangan  tapi sanagt2 menarik dan meyentuh perasaan cerita nie.. 9/10 Bintang !!!

new watch.. hope it wilkl not leave me alone..

harga dier.. tak per.. sekali sekala..lepas nie kena tahaq perut x amakan.. hahaha

nie la tiket rapunzel.. last movie i will see this sem.. (budget will overload kalau expense high lg lepas nie)

surat tukar fakulti atas sebab kesiahtan.. hurm..
hope i will be ok..

jam tangan yahg dah bersama sama aku dari aku form 4 lagi. sedihnya nak buang. aku replace it into new box that i got. U will not alone bebeh..

\semoga persemadian awak didalam loci saya akan tenang dan sunyi didalam itu yer. jangan risau, saya akan jaga dan simpan awak baik2... awak dok elok2 yer dalam tue.. nanti kalau lapar, bagitau saya.. saya bawak wisker.. ok?>??  love u my old watch.. kematian mu ditangisi

This is my new wallpaper for desktop. macamana?? suka tak?? baca la yang kat border dier tue.. kalau suka komen la,,, about the pic?? its all about my princess and me. hope we will lasts togther facing the world. Shaztyn..

ok lah, sesi bergambar dah habis nie..
bebye

nie lagu dari Liyana Fizi, Kaku Enjoy ~~ lalala  




Kau masih berdiri kaku
Harapan mati
Panas terik di hati
Melihat kau begini
Hanya menuding jari

Aku terus berjalan
Namun tetap menunggu
Zaman yang buta warna
Terima tanpa beza
Senyum tanpa curiga

(korus)
Lelapkanlah mataku
Hilangkan ragu
Tiupkanlah nyawaku
Jangan kau
Tidur tiada mimpi
Hanya seperti
Bercinta tanpa janji

Mengapa kau bersahaja?
Ke mana perginya
Akal yang istimewa
Pendirian dipuja
Semua tersedia

2 comments:

panda montel said...

hehe hello bro ngatkn u ni gurl skali tengok ats tu... laki.. (pengajaran sapa suh trus baca bawah) hehe anyway tq follow my blog ya...

Shazwan Azizan - wanblur said...

sengal kamo nie. huhuhu.. nnti selalu la dropby yerk