Tuesday, September 21

Jambu?

hari ini adalah hari yang paling malang bagi aku. yang pertamanya adalah exam end of module untuk respiratory system aku.. hurm.. ada yg ley buat. ade yg ok lah.. hamtam.. huwaa huwaa.. kenapa aku nie?? malasnyer.. cian kat bb dan mak aku. huhuhu.. tak per.. tak per..aku aakan pastikan end of moduyle akan datang aku study betol2..yea. yea..
selepas exam end of module tadi, aku teruskan pulak dengan matapelajaran modul yang baru. huhuhu.. urinary module. untuk sebulan nie aku belajar. module terakhir sebelum melangkah ke sem 4. cepatnyer masa berlalu. adakaha sempat aku mengejarnya? yakin boleh. overall lecture hari ini adalah anatomy of urinary system. basic basic yang basci jer. tapi terlalu banyak yang perlu diingat. eeggggrrrrrr...
tak per .. medic is Cool

hari nie makmal aku ada presentation MS. dengan dukacitanya analisis yang aku lakukan salah disebabkan beberapa faktor. means that presentation MS adalah 0 markah. kini, aku berharaap pulak dekat report. mintak mintak dapat la full 5%. huhuhu
1% adalah berharga.

selepas dikecewakan dengan MS, hati serabai, rambut kering.. tibe tibe aku dipanggil Jambu.. what the H%$^? hahah.. aku nie jambu apa?? 
jambu buah ker
or 
jambu nie??
 tapi, apa yang pasti..
aku hanyalah insan biasa. yang tiada keistimewaan apa apa
huhuhu
aku adalah wanblur..
hehehe.. (muka waktu aku muda-muda dulu)
hensem tak?? ni baru jambu. skunk nie bukan nyer jambu,,
skunk nie dah bapak orang!! hehe

aku pergi joging malam arini,
sebab balik kolej lambat. makan kat luar arini. dah buhsan makan dekat kafe. sorunk sorunk.. naik bus
huhuhu.. BB x nak ikut pun., hehe
 buhsna nyer.. petang petyang g merayap tak tentu hala.. g makan.
malam pun pas jog makan lagi.. humr.. gemox aku mcm nie..

hehee

malam pulak aku makan lewat. ye lah mane tak nyer.. tunggu mesin basuh dulu. sidai kain dulu. bb x larat hehee.. dan lepas tue, baru turun makan. esok macam nak posa la. arini banyak makan jer. habis diet aku hehehe..  nie makanan aku tiap2 malam.. feveret nie..
"teh O Ais kurang ais" dan "mee goreng Bassaahhh plus telur mata 1/2 masak (tak nak sayur) heheh
ini adalah bukti aku makan tengah malam.. hehehe (sudah dibayar dong ~~)

ok lah, aku jarang nak update skunk. tapi aku akan cuba. atleast sehari sekali. ok??
ok sayang sayang sekalian??

P/s : sangat suka bila BB marah b. hehehe..

No comments: