Tuesday, September 21

Blogger at PDAL

sekarang ini merupakan pertama kali aku berblog di PDAL. perpustakaan dekat dengan fakulti peubatan ukm. sahaj je nak berblog arini. tadi aku mengantuk sangat sangat semasa kuliah. tak tau kenapa.. hurm.. arini nie ada 2 kuliah jer, then break till petang ada PPD. hurm, macamana lah nak mengharungi hari yang mengantuk arini?? korang ada idea tak macamana nak hilangkan mengantuk dan tertido atau terbuat peta malaysia dekat meja DK 1?? kalau korunk ada idea, bagi la sedikit sebanyka komen . tpi dekat cha box. sebb aku nyer komen box dia bengang sikit. majuk kot. dia x dapat detect orang nak abgi komen. nanti weekend aku buat layout baru yerk.. huhuhuhu

bersempena dengan pertama kali aku buat erja gila dengan berblog di PDAL, aku ingin mengucapkan selamat pagi kepada semua. nanti aku bw.. ok?? tunggu..

p/s: merindui BB dan mengharap si dia belajar till muntah untuk exam esok.. jangan garang2 dengan Buku tue.. ok??

miss u alot.

note tambhan:  Nyamuk Genetik.. ----->> sesuatu yang menarik.klik di sini

jom, nak study MS pulak.. study ker tido??

No comments: