Wednesday, September 22

BilA Ter......

hari ini merupakan permulaan yang penuh indah dan kepelikan. heheh (gelak sorunk-sorunk).  pagi nie dikira aku bangun awal jugak la. pukul 6.45pg. dah sedar awal tapi malas la pulak. adeih..dan akibatnya, nak mandi pun kena beratur sebab ada satu bilik mandi baru rosak pagi nie, dan nak tunggu bus pun berjela-jela. dan ditambah,hanya 1 langkah untuk naik bus, bus dah penuh. jadi, kena la naik bus yang seterusnya. tunggu lagi..
nasib baik cepat juga bas yang seterusnya itu datang, kalau tak, tak sempat aku nak masuk kelas pagi tadi. sudah la MS pulak tue, kalau masuk lambat, habis ar kena marah.. hurm.. Bus yang membuat aku ley tido sekejap dalamnya. best2.. nasib baik bas yang datang bukan bus yang macam bawahnie, kalau tak.. panaz terbakar aku dalam bas tue..

kelas hari ini sikit saja, ada 2 lecture + 1 Makmal Diseksi. huhuhu.. hopefully.. aku tak tido untuk semua kelas. cuma untuk embryology sahaja. hurm..  aku dari dulu lagi tak paham apa sebenarnya yang aku belajar dalam embrology nie. oh, malangnyer nasib aku @@ hopefully, im will find the truth.
nampak macam senang, tapi jangan diduga lautan embrology. kena faham till awal baru ley paham yang ini. hurm.. payahnyer.. ader sesiapa ley toyong??(aka tolong)

balik saja kelas awal.. kepala aku pening. adoi mak.. pening kepala... hurm.. jadi masa petang aku habis dengan tido tido dan tido. samapi hujan pun tak perasan. hehe khusyuk betoi..  ok lah, nak g "berenang" lagi nie. kepala dah nyut-nyut(berdenyut2)  balik.. harap cepat sembuh laer. sebab nak bace MS lagi nie. banyak la pulak statistik nyer.. bagus juga ada exam nie, kalau tak sampai ke final aku tak tahu .. huhuhu..
kepala aku pening selepas di gigit oleh BB.. huhu

Ms Oh mS

p/s : tibe tibe aku teringat pulak cerita P/s: i Love You. hurm.. bestnyer kalau .... huhuhu

jom g berenang di bilik mandi. haha.. Bb dah tarik telinga nie, bubye semua. nanti malam, kalau aku x buat pape, aku tulis lagi..

No comments: