Saturday, September 18

beli barang dapur?

kenapakah?
dimanakah?
dan
apakah?

semua pertanyaan diatas ada kaitan dengan jelas kalau aku kata nak beli barang dapur. tetapi sebelum semua pertanyaan itu terjadi, cube pikir balik. aku tinggal di kolej. mana ada dapur. jadi kenapa aku nak beli barang dapur? its means that, aku nak beli barang-barang yang dah habis la. barang harian. toiletery..dan lain-lain. huhuhu. jom usha barang-barang yg dah "expired" or habis dengan barang-barang baru. yang istimewanyer nie, semua guna duit raya






 saje jer nak intro. ini buka lkaptop baru yer. nie aku baru sahaja tangkap gambar laptop nie. dah lama x tayang kat ornag lapotop aku nie. semalam dier buat pasal. x ley connect intenet semalaman. dr petyang till malam. aduh aduh

Barang Pertama : gEL rAMBUT
Sebelum : Gervenne Prostyle : Hair gel wet look type
Good : wet look + strong gel + wangi (perfumed)
Bad : melekit di tangan + kalau kena air, habis la
Barang Baru -----> dulu dah pakai, dah lupe cam ner. nanti aku dah pakai aku gtau yer

Barang 2 : Face Wash
 sebelum : Nivea Whitening for Men : Cleanser and scrub
good : fisrt time guna ok, sejuk jer muka
Bad : cepat habis (lg pun nie aku dapat adiah jer) + effect acne oil control tue, kalau guna tiap2 ari aku macam dah imun. no effect dah.
Baru : Men's biore : Double scrub black/white ( tak pernah try lagik)

Barang Ketiga : Febreze extra Strength
ini first time aku pakai nie. sebelum nie aku pinjam dengan kawan aku. siapa? orang panggil dier ayah apir. cari ar. wangi tp wangian cepat hilang. tak tahan lama.

Barang keempat : Body Shampoo
 Sebelum : Tracia lightening shower cream : Goat's milk
Good : pack dier besar lambat habis + murah + wangi wangi + lembapkan kulit
Bad : Besar sangat. tak muat bakul mandian aku. hehe
Baru : Impulse Perfumed gel 
(sebelum nie dah guna, tapi kena curi bila aku tertinggal dalam tandas.. cess..)

 BaRang Kelima : Shiver
Sebelum& baru : Gillette for women : Daisy
(ini yang pelik nyer, sebelum nie aku guna shiver yang warna kuning tue. yang disposal tue.. tapi aku terlalu careless. jadi selalu terluka. bila shiver, luka kat pipi.. kena air pedih..)
Good : Lembut pada kulit + tak pernah luka pipi aku + ok lah hahha// jangan jeles

Barang keenam : Perfume
  Sebelum : Guna perfume apa ntah. wangi. \beli dekat Body Shop
Sekarang : Sporty .. gila aku nie
aku beli, walaupun dier kata for women. eh for girl, tapi aku test test.. wangi dier best
menarik.. hahaha.. beli jer la.. lagipun murah jugak.. hahaha

Barang ketujuh : Ubat gigi
 inni ubat gigi aku yang lama. wawawa~~~ terlupa nak beli. habis ar aku minggu nie
ubat gigi dh habis.. ayah apir, bak cikit ubat gigi..

*Habis.. itu saja la barang yang aku beli. kos keseluruhan rm60 inggit sahaja. jimat2.. hehehe. mintak mitan semuanyer bertahan till aku dapat duet. huhuhu.. *

ok lah, dah lama aku taip taip nie. sakit hujung jari nie, last but and least,
suasana bilik aku sekarang. ** bengong betul renovate bilik seniri. hahah*
                                                                                  


     

sekian terima kasih.. 

Mohamad Shazwan Bin Azizan
18 sEptEMbEr 2010
7.00pg - 8.40pg
p/s :
B sayang BB.. All the best in exam yerk.. mak mai Kl arini, pass saya exam, saya bawak g jumpa mak. dier kursus dekat KL..


Nota Benci :
AKU hiDuP ikOT dUNiaku seNIri, ikoT suKA hatI aKU la kALAu aku caRI bEBy yANg laiN sElepAS breAK. adA oRAng cakaP=cakAP BElakaNG, ada AKU keSAH?? aku jugak nak Ada ORAng SAYang AKU, JADI< Pergi MAMPOs Sape_SAPE yaNG Tak SUKe.. bLah Blah..

No comments: