Thursday, August 26

tibe tibe jer nak letak icon.. heheh.. gila

 nie merupakan ketagihan dan perasaan aku apabila aku dilanda kegembiraan yg tersangat2 macam sekarang. walaupun ia merupakan sesuatuyg agak biasa namun.. its priceless and the new sweet memory that i have. hope i will keep it till the last.. aku suka bila sahabat aku skunk dah mula happy.. dah mula dah senyum2.. open mind.. dan yg palaing penting adalah dier dah jadi matang sikit.. kalau x, x larat nak layan.. macam budak2 tadika.. buas.. hahaha.. anyway, she is my best sahabat that i have.. how about your freinds?? that he/ she is the best for you??


 nie plak merupakan perasaan aku bulan nie. mungkinkah akibat tido tak terurus??
adakah disebabkan aku malas makan?? hehe impossible
adakah juga kerana aku skunk tensen??
macam2.. adeih..
dah, aku rasa macam nie disebabkan ihya yg paling penting,.. sebelum nie semua program under supervised,, but i cant control ihya a little bit.. clap for all my freinds and pengarah2 induk serta exco2 serta ajk yg terlibat.. dan x lupa juga SUK kepada pengrah2 induk... tanpa diorang siapalah aku.. walaupun aku suka marah2 buat muka emo emo dan tensen.. tapi, sebenarnya aku nie baik orang nyer.. hehhe betol aku baik.. jadi, kalau sesiapa yg rasa aku x baik tue.. emo jer memnajnag.. macam dapat ABC sdelalu tue.. sorry yer.. im not in ABC im guy.. hehehe

 aku walaupun nampak macam suka suki jer.. happy selalu.. namun,
hati lelaki ini jauh dalam lebih dr yg lain.. im different.. and u also.. kadang2 keadaan yg bermacam2 mendidik kita untuk nangis.. namum.. napa korunk x nampak aku nangis?? sebab 3 huruf nie.. E.G.O.. hehehe, namun dibanyak2 aku nangis sesorunk,. namun ia masih x dapat sama  macam time aku nangis minggu lepas mase baca ayat sejadah minggu lepas.. rasa sedih sangat2.. rasa malu sangat2.. walaupun aku hafal dulu, namun aku x ley, aku x berani untuk buat sujud sejadah.. sedih kan.. that time, menitis air mata mengenangkan kesilapan diri dan kebodohan diri.. harap, air mata itu terus kekal sama dengan aku. sebab aku x nak hati aku keras.. ia merupakan air mata yg sedih dan menennagkan.. lebih dr yang lain...

 nie merupakan keadaan aku hari nie.. aku sangat2 sakit perut hari nie.. tapi tak lah sampai terlari2 menahan macam disebelah nie.. control... hahaha.. x senonoh langsung aku nie.. hari nie aku rasa macam nak kena gastrik jer.. ada klu la tue.. sakit perut + diarrhoea + pedih perut.. namun alhamdulillah.. tak.. hhehe. x sanggup aku sakit lagi. bersyukur lah anda kerana anda sihat. tak macam saya.. kesihatan x ley beli, namun yg lain ley beli, ley top up.. jadi?? nak buat apa?? g gym la.. haha

Orange nie plak bila ada orang kata aku comel.. hahaha.. perasan nie perasan nie.. haha
keyakinan diri perlu dipupuk ... baru ley maju.. trust inside


nota kakai : aku seorang yang lemah kerana tak dpaat menahan kemarahan aku. akibatnya, orang dibenci orang dan buat orang lain rasa mereka tidak dihargai, padahal aku sangat2 menghargai diorang. jadi, tahan la marah anda..

Red devil
 peace no war

No comments: