Sunday, August 29

malam yang dinanti

Hari ini merupakan hari yang paling mengembirakan aku dan juga meruapakan hari yang dimana aku kenal, apa itu impian  dan apa itu angan-angan. sesuatu impian itu bermula dengan angan-angan tetapi, bukan semua angan-angan boleh menjadi impian. walaupun hati aku sedih hari nie, tapi kegembiraan terpaksa jua aku tunjuk untuk people. ok lah, nak bercerita emo2 pun macam tak okey jer. jadi, aku sebenarnya aku nak cerita tentang hari nie. yea, 28 Ogos 2010 merupakan hari yang bersejarah dalam hidup aku. setelah hampir sebulan aku memegang title itu. 

orang kata, a picture has thousand words. let's skodeng-skodeng gambar-gambar panas nie. hahaha.. macam siotjer aku nie.. jom jom..

sesi perbincangan MES didalam makmal 6. siapa pensyarahnyer??
Dr Zol


disaat keletihan apabila ....


siapa kata makmal itu buhsan??


latihan rehearsal untuk majlis perasmian ihyra ramadhan. kredit kepada semua yang terlibat
korunk semua memang best. terima kasih


ini apa? ini merupakan kunci pintu kaca DSG. jadi kepada sesiapa yang buat program harap tak note
pintu kaca berkunci. kunci ambik kat pak guard.
ada 8 semuanya jenis kunci .. P


aku pemburu ubat demam dan batuk. ada sesiapa nak chalege??


semasa sesi bersama JPA di UKM Bangi. 
dari kiri, kama, imran dan hanif.


jejaka kacak baju biru itu adalah aku.. hehehe


disaat CVS bukan lagi sesuatu yang diminati.
menjadi sewel tahap deewa sebentar di dalam bilik single d319


ini pulak hari lahir tok imam kita.
Sheikh Dr Izzuddin, semoga kebahagiaan
yang dicari, diberi laluan mudah


ini pulak aku semasa sesi pameran seminar kumpulan 1-10
tak sangka aku, perut ku nampak dgn nyata
gemuk.. gemuk


3 orang jantan yang berminat dengan oxygen dan nitrigen daripada
jejaka comel.. hehe


  
sesi vgenapunture di HUKM. sangat-sangat menarik tetapi
the experience is still gain..


jalan-jalan Kuala LKumpur yang semakin sesak disaat selepas waktu pejabat
( semasa ontheway balik ppukm_)


telur rendam? atau telur basuh? atau telur itik??
untuk apa??


kredit to Big Boss.. hehhe.. dia plak yang g potong batang pisang
hehehe.. 
(dah centre dah tue..)


sesi membuat bunga telur di kafeteria.
jadi kepada sesiapa yg nak kawen. jangan ambik kami.
kami tak pandai buat.. heheeh


hasil terakhir.. komen??
puas hati!!


fia kontrol malu-malau.. hahaha


ini adalah aku. aku pelajar perubatan tahun 2,
universiti kebangsaan malaysia.
aku akan jadi Pakar Kecemasan dalam 10 tahun lagi
tunggu Malaysia..

p/s : Entry bergambar arini.. hahaha







No comments: