Friday, August 27

malam nie merupakan hari last ihya ramadhan..

boylineemoticon


malam ini merupakan malam yang terakhir untuk program ihya ramadhan dibawah kendali aku dan kawan-kawanku. sudah hampir sebulan program ini berlangsung. dah banyak kesilapan dan kesalahan yang aku lakukan sepanjang program ini. ada yang berjalan lancar. ada yang berjalan dengan sangat teruk. ada yang perlu diperbaiki. bagi aku, aku anggap ketidaksempurnaan program ihya ramadhan kali ini merupakan kesilapan dan kesalahan aku. aku tak pandai untuk manage atau kendalikan program yang sebesar ini. belum cukup ilmu dan pengalaman didada. aku terima sahaja kritikan dan komen-komen dari semua. aku open. aku terbuka. bukan bermakna aku terbuka semua bidang, aku terbuka untuk menerima pandangan dan pendapat orang lain. sebab orang lain atau rakan-rakan merupakan pengkritik yang hebat. kenapa? kenapa?? kerana mereka lebih memahami diri kita dan komen dan, kritik memang tajam tp bermakna. dah banyak yang aku terima. dah banyak yang aku terpaksa tadah saja telinga nie.. hurm.. pengalaman mengajar kita. maafkan aku kalau ihya kali nie tak sebagus ihya yang terdahulu. aku akui semua adalah salah aku. im not the right person for this grand event.


No comments: