Tuesday, August 31

1 PPD + 3 Makmal + 1 MES

apa kejadahnyer ketiga-tiga perkataan diatas? PPD?? Pusat Polis Daerah?? Makmal?? makmal sains ker?? and MES ?? ape itu? adakah  Makmal Elektrik Sejagat? opss.. untuk makluman semua, aku tidak belajar elektrik and elektronik yer. aku hanyalah seorang pelajar mahasiswa. jadi, aku masih jahil dan tak layak rasa nya untuk berada di dalam bidang elktrik. itu bukan yang kumahu. hehehe

sebenarnya, PPD stands for Personal and professional development. i. ni merupakan salah satu modul yang aku kea belajar sehingga lah aku graduate nanti. walaupun nampak macam senag jer bunyinyer, tapi jangan terhengih-hengih nak enjoy yer. nie kursus penting. sekali lagi, INI KURSUS PENTING. kursus yang kita belajar cara cara insaniah dan emosiah serta fikiraniah.. cara macamana nak handle semua kerja-kerja dan masalah. tak ramai yang dapat belajar. so, kepada sesiapa yang tyak belajar, jangan jeles.. hehee. aku selalu jer gelak2 dalam kelas ppd.. hehehe

then, makmal pulak means makmal la. lab. minggu nie aku ada 3makmal. semuanya adalah hasil gerakkan awalk untuk mempercepatkan Makmal dr tarikh biasa. hasilnya?? aku cuti raya 2 miggu
hurraaayyy.. hehehe.. jangan jeles, tapi semua cuti raya, kepala sakit dulu la yer.. penuh benda kena siapakan.. adeih.. dan semuanya berkaitan microb dan pato.. adeih.. jadi teror tahap dewa aku mcm nie dalan pato.. huhuhu.. just watcha aaa...

MES = meet expert sessions. ninggu nie mes POhysiology. hurm.. takj tau macamana.. agak payah disitu sebab aku tak suka ingat2 dah hafal2.. adeih.. kenapa lah aku jadi macam nie.. woi woi.. bangun bangun... kata  budak medik.. bnagun bangun


p/s : pelajar tahun 2 medic tahun nie ada HE. HE modul baru. agak pelik dan sangat2 la pelikan. budak2 medik semua ambik landasan khidmat masyarakat di bawah Sinar Bakti anjuran persiap. tapi aku?? kenapa dengan aku nie?? aku untuk menjadi Pemudah Cara HX. untPC HX tahun 1. untuk makluman semua, HX merupakan koku untuk tahun 1. dan aku menjadi PCnyer.. kenapa?? adalkah aku x nak joinn aktiviti budak medic?? eh eh.. bukan bukan.. aku nak join la sinar bakti.. kalau ley nak jd induknyer.. hehhe.. nbagda ngada.. porgram ker.. sape sape tolong promote aku yer.. huhuhu.. tapi, yang aku jadi PC nie sebab aku nak involve dgn budak2 fskb. sebab mereka kata.. dental dengan dental jer.. medic dgn medic jer.. fskb?? hurm.. so.. tak pe lkae.. cuma kehidupanku perlu sib uk dan dimanage serta diadapt dengn segera/... hoprfully...

Minggu nie dah nak balik.. huraay..

dan

minggu derma darah telah kembali.. aku free skunk.. bila bila nak g derma darah. dah gian aku nie.. hehhe

No comments: