Thursday, July 8

what the F&^#!

semalam aku nak online, tapi tak boleh sebab hujan lebat sangat2... server jaring down. so, hanya mampu study dan berkaroeke tanpa tengok facebook.. dan.. today.. aku terperanjat.. ada orang guna profile picture sama macam aku.. kenapa?? siapakah dia?? aku pun dapat tahu dari member2.. diorang yg bagi tahu,, huhu..
mula mula lawak jer aku ingat.. tapi.. tengok2.. betol.. adeih... ish ish... menagapakah emogothic yg dipilihnyer???

hurm..ko nak tengok??
jom jom gelak.. huhuhu..

ini merupakan trademark dan pengenalan yang aku guna untuk semua aku punya perkara..
facebuk.. frnster... emel.. ym.. semua laer..
dah lama trademark nie aku guna
dari form 3 kr form 4..
dah lama dah..

skunk.. new trademark made!
hoho

nie la profile picture sama macam aku..
macam kembar siam jer..
gambar sama nama lain2..

identiti dirahsiakan .. hohoho

introducing to you all..
my new trademark..
jeng jeng jeng..



sekian terima kasih..

p/s: hope tak sama dgn sesiapa dah.. sigh~~

No comments: