Saturday, July 24

pendokumentasian dan my weakness

kali nie dah cukup 2 minggu aku menjadi pengarah ihya ramadhan, banyak cabarannya, aku tak tahu apa-apa,
nasib baik ada ijat dan kak ili serta hakim.. kalau tak, tak tau nak buat apa. blur and inorganize. aku masih memerlukan tips tips dan cara serta panduan. satu demi satu cabaran dan kerenah yang perlu aku hadapi.
tapi tak per.. niat kena ikhlas..

kita buat ihya nie untuk memperbaiki diri serta sikap aku agar kembali ke pangkal jalan
dah jauh aku terpesong
dah jauh aku ketinggalan..
aku manusia yg lenah..

aku minta maaf kepada kawan2 len..
aku try my best..
support me ok..

tq
dah x sabar2 nak tunggu ahad nie
ada 2 perkara..1- g berkelah dgn malay boy semua
dan kedua- aku ada mesyuarat felo.. hurm.. crowded...
minta-minta semuanya berjalan dgn lancar..

No comments: