Wednesday, May 26

menjelang 4 hari??

hari nie hari rabu
esok khamis, then jumaat dan sabtu
hari ahad kena study untuk exam keesokannyer
hurm,..
lajunyer masa berjalan
eh,, bukan silap..
lambatnyer aku sedar
kalaulah aku sedar awal..
mungkin aku ada masa yang lebih lama lagi
tp tak per
i will try my best in this exam

hari nia aku bangun lambat
pukul 9 ke 10 macam tue
semalam tido lewat
bersemangat study till 4.30 pg lebih
semangat.. seriously
thanks to her for giving me spirit
hehe.. (bowl_)

hari nie siang
aku malas sangat2.. mengantuk..
napa yerk?
adakah aku imbalance hormone?
tapi.. maybe
x scukup tido.. ngengenge

sometime i feel alone walking through the life
maybe i need to twist my life back
after this.. i hope
i will survive and be more striver

hurm..
aku kadang kadang keliru
dengan sikap aku
dengan perlakuan aku
dengan perasaan aku
napa erk?
takkan lah aku baru nak mature?
kan masa mature kita akan mengalami kekeliruan personaliti
hurm..
eh.. elo.. dah tengok aku
terang lagi nyata aku nie
dah mature
haha
cuma childish cikit.. cikit jer
p/s: im confusing but im try to be a good medical practice

tibe-tibe
aku nak share dengan korunk 
gambar-gambar beby comel..
ok??
joim bergumbire tengok beby comey

pic 1

cenyum cenyum baby comel

cenyum comel..

putihnyer..

aku suke orang mata warna cantek

lawa nyer mata..

tembamnyer si green

hahah... gigi tak der


p/s: orang kata kalau tibe tibe
orang tue pegang budak
budak tak nangis atau
budak berhenti nangis..
alamatnyer
dier tak lama lagi la tue nak kawen dan dpt anak
aura keibuaan dan kebapaan teserlah

hehehe

bye





No comments: