Friday, May 28

cant turn back

hari nie,
aku lalui macam biasa
kehidupan aku bosan dan membosankan
seperti hari hari yang lain juga
tp
ntah la kenapa,
hari nie juga bermakna
i left alone again...

after 2 years, 1 months and 3 weeks something
all dreams and hopes are destroyed.
i know because of me..
i will blame myself 
for a entire of mylife

The Book Of Anisha

nie adalah about kami berdua
aku dan dia
tp..
skunk never never say that infront of me!
this is the last ANISHA will be said and telled

sepanjang anisha berjalan..
pernah dahulu sewaktu aku di Uitm
anisha  pernah hampir tertanam
tapi..
sewaktu tue akibat ex aku
aka kawan aku time sekolah
dan skunk
aka kawan plg aku benci

sewaktu uitm haritue
aku minta 2nd chance
tp
dier bagi syarat
kalau terjadi lagi
andai aku dapat message break for 3times again
aku tak boleh minta pape
aku kena relakan

and now
hari ini.. 28 mei 2010
tibe tibe jer
time aku nak g sembahyang
aku dapat mesaage
message henfon lae..

message berbunyi : hati ini yang engkau sakiti

aku blur blur
pahal plak budak nie?
nak main main ker?
or
datang moon ker?
aku diam ja lae..
malas nak balas mesaage
dah p masjid
mane ley balas message
then,
aku buat bodo jer lah
malas nak layan layan
ingat macam selalu..
tp
today is extraordinary

habis jumaat
akuy dapat messsage lg
minta putus,,
aku terdiam...
.
.
aku teriungat dahulu
aku pernah janji
kalau dier mintak break ;g
aku x ley kacau dah
aku has to leave her
and that what i do today..
sedih memang sedih
tp
janji tetap janji
 hope she will in good care
with lily..

hari nie
aku malas sangat2
aku lepas jumaat
aku terus g times square
g men boling
thats a place where i can dump all my masalah jiwa
dr dulu
sehingga sekarang
memang terbukti

dan..
inilah aku
si jahat..
and 
i will force myheart to be
a player like before
its hard but
im sure i can!

maybe i lah nasib seorang player kan
hurm
tak per
aku tahu ada 3 cinta dalam hidup
1. cinta sejati
2. cinta main main
3. cinta sayang

aku dah habis 2 dr 3
jd
mungkin cinta nie yang aku akan dapat
aku mungkin x dapat dah
orang yg akan sayang aku
mak ayah aku syg orang lain
aku terpinggir
sebelum nie
ada orang jaga aku
tapi skunk
biarlah
i will survive

I'M WILL TRYING 
TO FIND MANGSA
FOR MY cINtA mAIN2..
HAHAHA


i will not disturb u or find u anymore
that is my words
and the words that i cant break it

may be
die akan kata 
hatinyer hancur



tapi biar lah
kalau dier kata aku macam x dak pape
biar lah
hati nie
aku jer yang tahu


sajak last aku akan buat
untuk diar

Aku Tanpamu

Hari-hari ku terasa hampa
Setelah bayang mu
Tak pernah lagi ku jamah
enyum mu tak pernah lagi ku rasa
Aku seperti tak bernyawa
Saat kau tingalkan aku dalam diam
Kau acuhkan aku tanpa perasaan
Kau buat aku menangis
Namun,saat ku mulai mengubur tentang mu
Membuang kenangan kita
Kau tiba-tiba hadir
Seakan rasa salah tak pernah ada di benakmu


Namun,ku takkan pernah lagi senyum untukmu
Karena langit tak selamanya cerah
Karena angin tak selamanya memberikan kesejukan
Dan karena aku
Tak selamanya mengharapkan cintamu



selamat berjaya

No comments: