Thursday, March 4

Sejak kebelakangan ini...

sejak kebelakang ini, aku selalu rasa macam tertekan sangat sangat..
ntah lae...  aku rasa inilah masa aku nak didik diri aku
terlalu banyak kerja
mungkin betul orang cakap
aku selaulu cari kerja yang bukan aku nyer...
x assertive
kerja aku ada banyak
tapi.. blur blur... napa campur tangan? capap...
huhuhuhuuhu

dulu aku selalu buat kerja
tapi dulu aku bagus
aku akui sendiri
dulu aku lebih bz dari skunk tapi study still x tinggal
tapi skunk..
study dah kureng cikit

wake up!!

semoga aku ley buat buat kerje semua ini dengan baik
semua yg aku tugaskan berjaya
semua happy
aku buat kerja
tak reti nak suh suh orang
aku x reti
jd
???
badan yang menerima
tak pe.. aku kuat

kuat
kuat
kuat
dan

lemah
.
.
.
.


1 comment:

Aleza :) said...

wan, if u feel hm work complicated to you, please tell me kayhhh~!!~
dont want u to burden urself since aq pn pena ase gtu~ (ia sgt x beshhh!!!)
=)