Sunday, March 14

hari nie...



hari nie aku bangun awal.. tue pun dengar suara qazreen.. memekak jer... bising2 panggil zhafir... 
DIAM!!! 
ingat nie bilik hang kaer??? bodo... 
aku kena bangun.. hilang mimpi manis aku semalam... 
semuanyer sebab qazreen... 
eeeiiii... 
zhafir tak bangun.. aku yg bangun.. 
kurang asam.. :(

then, aku pun bangun lae g toilet. niat nak mandi taapi.. tengoik cuaca.. tengok bunyi bising2...
canteekk...
idea jahat dalam kepala'
JOM G JOGGING

hahhaha...
nie idea aku nak lari dari
g green earth..
dan
g BPI
hhhehehee..

kaki aku sakit balik
dari aritue..
ntah pahal plak..
jog sikit2 jer
then g gim jap
bagi naik naik cikit..
baru best...
habis jer g gim.. kaki nie sakit balik..
dah lebam dah tp still go on

balik pukul 9 mandi kul 12
cantekk....
aku buat apa??
cube teka...

aku buka facebook
aku buka blog orang'
aku buka moxilla
aku buka google
cari barang.. ehhhheheee
then.. jumpe...
video basic capora technique..
macasm best.. aku try.. slow slow...

heh eheh hehe

then, skunk nie.. nak buat bi..
case study
yng patient aku tue, aku buat dgn epi.
tapi dia macam bussy jer.. tak de masa study
(ingta aku tak study??)
apa boleh buat...
aku tak kisah sebab
aku ABC
Aku
Budak 
Comel
hehhee

jom buat bi.. nak bg buat ptg nie jugk...

bubye sayang..

tak sabar nak kawen ~ sejak tengok video syaza izura..


1 comment:

Farah Najwa said...

tu la spe suh lri dr bumi hijau...haha.