Wednesday, January 20

aku di jalan masjid india...

hari nie, aku hanya mempunyai senuah kelas, di makmal untuk mempelajari tentang acid fast bacilli, dan difficult and non culture bacteria.. rumit. tapi, menyeronokkan. doktor tadi expect kami semua baca nota dalam praktikal note. tapi, harapan tinggal harapan. aku masih berada di sini, di meja study untuk melayari internet. jafi, masa masduk awal makmal baru selak selak buku makmal.. peh.. bayak sioootttt!!!...

then, aku unpredictable, aku telah keluar berjalan jalan dengan anie. memag tak rancang.. tibe tibe,, jodoh klatakan,... aku sebebnaranya nak keluar dgn zahir.  zahir dah banyak susah arinie, ko memang kawan sejati doh.,. sanggup dtg  jalam]n masjid india untuk tunjuk jalana kat aku. terharu biru aku... aku pusing pusing jalan masjid india.. peh, first time, jadi mencari kedai yg x tau nama dia. x tau alamat. hanya tahu,,.. kedai jual top up.. hurm, memang memenatkan... tapi, aku enjoy.. dan, maaf beby,, dah buat kamu penat sangat2 arinie.. hehehee

aku merayau ke merata tempat.. nak cari kedai nie. akhrinya, give up, dan dalam serba salah, aku telefon zahir. dia kata tak pa, tunnguu aku datang sekarang. hehheeee... senang aku.. huhuhu/... rupa rupanya memnag aku dah lalau kedai tue.. cuma tak perasan kot. hurm.. aku masuk dan tanya kedai lain. nasib baik,,, hurm, kedai tue.. memang nampak menyakinkan... tak seludup ke pape.... thanks zahir...

hurm, aku nak jual top up sebab.. 1- duit sampingan aku 2- tabungan untuk perkahwinan 3-cukupkan bajet sebab abg aku kawen tahun nie, after kakak aku tahun lepas, jadi.. duit aku depa nak. jadi kena cari alternative lae, kalau takj, macamana nak enjoy the life... huhhu... dan, sebab yg sebenarnya, hanya anie yg tahu.. hehehe.. keep it as our secret yea...


antara aku dan dia,.. 
aku dan dia
dia dan aku
kami berdua
berdua kami selamanya
seentiasa
setiap saat
hatiku berdenyut  denyut
terbisik namamu 
teriang iang  getaran perasaan mu
aku cinta kamu...


No comments: