Sunday, January 3

the 3rd day in new year 2010

ntah mengapa, aku rindu sangat-sangat dekat si dia. semalam aku dapat message dari her sister. elder sister..

"salam, nie kakak mar. mar suka shahir.. dia suka lelaki yang pandai nyanyi. pandai main gitar"


huhu, walaupun aku tahu kakak dia hanya melawak. aku tahu dia mesti tak kan kata macam tue kat aku.. depan-depan.. at least.. ermm.. aku majuk..meminta agar diri dipujuk.. huhuhu







aku seorang yang player. tetapi, aku bukan main main. may be aku sayang ramai orang dalam 1 masa. tetapi, tak all out to each person. that's my black history. i now.. fall in love with you.. saja nak bermanja manja majuk.. huhuhu... i love you and i know that you is my destiny...

















 nie plak.. si pemalu.. si dia yang menjadi  my destiny. aku dengan dia dah 1 tahun 9 bulan.. huhuuhuu.. our anniversary is at APRIL FOOL... aku luahkan rasa hati aku pada APRIL FOOL.. tetapi.. respon dapat 3 hari lepas tue.. jadi.. maknanyer.. 3 APRIL 2008.. aki tahu si dia sayang aku. aku tahu.. but.. biasa lae... nak bermanja manja pun x ley ker?? huhuhu.. ( aku buat buat tak layan dia.. msg x balas.. tepun x angkat) jahat ek aku nie?? huhuhu.. anyway.. hope you will arrive here safely and as soon as possible... i crazy in love with you..


















kami selalu bergaduh sejak kebelakangan ini.. tetapi.. plez remmeber that.. i never never forget about you.. dan.. aku sejak kebelakangan nie selalu suka tengok  dan touch budak-budak.. hurm.. rasa bila la nak kawen.. baby comel???? pak abdullah garang.. takut













1 comment:

Anonymous said...

(=tq...