Saturday, November 14

Aku dikala seminggu sebelum final exam mdic yg pertama

Hari nie 15 n0v 2009, lagi seminggu aku akan menghadapi peperiksaan final untk mdic buat kali pertama. Tipu la kalau aku kata aku dah ready dan tak takot. Aku bukan seorang yg rajin mcm org lain. Aku rasa aku x macam aku yang dulu. Aku bukan shazwan yang ingin menjadi medicl stdent yg dulu. Aku pun tak tau. Mungkin sistem pelajaran dia x menjuruskan aku ke klinikal. Tp, tak pa shazwan, hang buat betoi2 final exam tahun 1 dan 2. Akn tcapai la cita cita hang. C0me 0n.. Aku sekarang tengah tngu mesin bsuh bju. Dah nak kering dah. Cikit ja lagi..
Nak crita cikit tentang hari ini. Aku bangun pagi tadi pukul 8pg.. Tue pun tjaga sebab jam loceng. Kuat gila. Hari hari aku sumpah jam tue. Tapi, aku perlukn dia. Hurm, tue la manusia. Benci benci tapi sayang.. Aku dikejtkan dgn anie nak balik kampung. Seb ramai budak pem dah blik. Dia nk blik stdy dkat rumah. Aku ok jae. Pukul 10 aku p makao dgn dia dekat kafe.. Ada crta tb best..

No comments: