Sunday, April 28

meniti coreng

Asalamualaikum


Pertama sekali. Wanblur nak cakap. Nie tengah gigih update blog dengan handphone hasil sumbangan adik-beradik... alhamdulillah. Dapat jugak merasai nikmat menaip keypad yang sekecil semut nie. Gegeh benar nie. Sila percaya.


Kedua kalinya. Wanblur ingin memanjatkan kesyukuran atas nikmat yang diberikan. Walaupun rasa macam tak layak untuk mendapat dan merasainya.. alhamdulillah, im officially 5th year medical student. Erk... satu cabaran yang hebat. Kalau nak bandingkan engam kawan2 yang lain.. memang seperti langkawi dengan marang. Jauh benornyer.. semoga aku kekal tabah. Gigih dan semakin tunduk kepada allah....



Seminggu duk rumah. Terasa satu ketenangan. Terpisah dari waktu-waktu kesempitan dan kekeliruan hati. Aman. Damai. Anugerah dia. Dapat bersama membela anak buah yg jauh dimata.. dan jumpa anak buah yg besar kepala... ahaaa... aku yg tewas. Aku nk tidokan baby. Last last aku yg ditidurkan.. alahai.. hebat sangat achik wan nuna korang nie...


Esok mula semester 9.
Cabaran dan dugaan baru.
Moga aku tidak hilang dan alpa dari Dia.
Aku rindu diri aku yg dulu....
Bisik hati.
Hati perlu berdiam.
Damai dihati. DAmai yg dicari.



Bubye...



P/s. Aku jahat. Sorry. Aku bukan yg diimpikan. Diam diri bukan tanda mengalah. Diam diri tanda hati sudah lelah. Mencari sakinah dalam kkehidupan.


3 comments:

||aLeaSaRa|| said...

slm pagi sggh support entri kwn2 n up trafik juga :)

alhamdulillah smga sgla urusan dipermudahkan Allah amin

Ainim Rashihah said...

Tiada manusia yang sempurna dan tak pernah lakukan kesalahan. Yang penting kita belajar daripada kesilapan lalu dan jadikan iktibar untuk hadapi hari mendatang.
Salam perkenalan
:)

Unknown said...

do the best as medical student :)