Monday, September 10

Tekak ku sayang




Hari nie (ahad) ada member-member wanblur time asasi uitm dulu buat reunion. Last sekali jumpa masa paper chemistry semester 2 sebab lepas habis jer paper tue, wanblur terus balik kampong. Dah hampir 4 tahun meninggalkan uitm. Tetapi, sepanjang 4 tahun itu jugak segala kenangan disana dibawa bersama. damn!! kenapa aku berjiwang bagai malam2 nie T___T


Plan baik punya. Last minute, wanblur tak dapat join. Semuanya angkara batuk semalam. Baru nak tido dalam pukul 4. Tapi, sampai pukul 6pg lebih. Tak ley tido. Batuk-batuk jer. Kering. tak ada gelema (sputum) apa-apa. batuk rasa macam nak tercabut tekak!! Letak bam panas gamat langkawi yg mak wanblur bagi dulu, still tak jalan!! Last-last letak krim panas untuk muscle cramp!! Baru rasa ok sikit. Loratadine? 2 bijik aku telan semalam!! Drug abuse betol


tertido pastu sampai pukul 1130 baru bangun. Kumur ada darah beku, Nie bahananya batuk teruk sangat semalam. haha.. Sedap makan nasi lunch rasa darah. haha. Rasa macam vampire (cullen). Reunion entah kemana. Aku tak pergi pun. Duduk bilik, dengar lagu. Layan movie.

huh. dugaan semalam.
Harap2 pagi nie, tak jadi lagi.


Adakah aku dapat recurrence tonsilitis selepas tonsillectomy done??

1 comment:

THE AUTHOR said...

Semoga cepat sihat bro...

Salam kenal dan follow
Jemput join segmen saya ini sekali...
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
Maaf mencelah disini...
Jom cari rakan2 follower dan blog anda direview
Penyertaan sehingga kini 79 blogger !!!
Blog anda akan direview