Sunday, September 23

Peperiksaan Semester 7 (Isnin - Isnin)



Assalamualaikum.


Peperiksaan kali nie agak berlainan sikit. Semuanya gara-gara wanblur berharap sangat-sangat agar dapat cuti antara tahun. Tak pernah sekali pun sejak masuk medic nie, cuti antara tahun... Sedey, Btw, kali nie kena buktikan, boleh cuti antara tahun.


Jdual exam wanblur :
Isnin - Teori Orthopaedic
Selasa - Teori Paediatirc
Khamis - Osce Orthopaedic
Isnin - Osce Paediatric


Kalau nak tanya pasal takut exam ker, memang dah terbukti ler.. Dah sampai tremor tangan-tangan nie.. Tak tau kenapa... aishh...  Apa-apa pun, never too late in study. Ryte? Aku masih mencuba lagi sedaya upaya !!!

 Tak semua paper aku ambik. Semester kali ni ada dua paper, yg consist of Teori dan Osce. Semester nie aku ambik Paediatric dan Orthopaedic. Semester depan, tukar plak... 



Thanks rakan oncall sebab selalu bagi aku lepas stress dgn main angry bird kat tab dia.. Stussy?? erk.. Its me 




p/s : Satu per satu langkah untuk graduate aku gagahi... chaiyok2...


Nie gambaq aku saja bagi besaq-besaq dgn mata terbeliaq nak terkeluaq... Untuk korunk lepas rindu ley sepanjang aku tak update blog nie. haha... bye



BESAQ TAK GAMBAQ AKU??? Hahaha



p/s : Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk ujianMu ini.





6 comments:

Unknown said...

gud luck...=)

Salmi said...

Good luck, Wan..

haz said...

good luckk! wish u all the best~ ^^

Anisa Anuar said...

chaiyok3....

Cikrosecute said...

Teruskan Usaha...chaiyok3....

Cik Yuyu said...

all the best wishes! *tlg amik psikitiari sem depan pls. :)