Thursday, May 19

Aku Tak Tahu, grrrr

Aku tak tahu,
aku tak tahu,.. grrrr

Bila KJ dan TL tanya aku apa-apa jae, mesti aku buat macam nie,
Sebab aku tak tahu, tak pernah dengar pun benda apa yg diorang tanya dan cakap kan..



Bila doktor suruh buat PE and History taking, benda sama jugak terjadi,
Semuanya sebab tak ingat dan new things.. habis ar kena marah (marah sopan)


And then, bila lalu kat wad, public pulak tengok-tengok mcm pelik jer, aku heran.. pelikkah aku?
Baju aku besar sgt ker? or baju aku kena sambal nasik lemak ataupun, zip lupa tutup?? plik2


then,
at the end of day, alots of things-things yg perlu dibaca dan terus diserap dlm brain nie, Tension ar

so, macamana? nak tidoi ke tak malam nie? atauopun pikir, Esok jumpa dr nak kena marah ke perli ker or dpt something??


P/s: A lots of disease today : BPH, thyroidectomy, colorectal ca, haemorrhoid, maxillectomy, gout, renal cell ca, post-partum haemorrhage, PE, hernia-hernia, Per Rectum dan lain2. adoi adoi

Baru wanblur tahu, kenapa ma tak bagi ambik medik,
sebabnya
MEMANG TERBUKTI SUSAH.
STUDENT'S BRAIN VS DOCTOR'S BRAIN
which one is boigger??
hehe



8 comments:

FaiZaH Fyn said...

eh awak HO eh??

Shazwan Azizan - wanblur said...

student lagi la kakak.. kenapa??

Prince Halilintar said...

dlm byk2 penyakit pun hanya satu je xde penawarnya iaitu mati..=)

FaiZaH Fyn said...

tak biasa HO yg selalu kena mrh ni..kakak??err sy muda lg lah ._.'

Shazwan Azizan - wanblur said...

Prince Halilintar - Sama-sama kita berdoa utk kesejateraan kita semua.. L)

Shazwan Azizan - wanblur said...

Faizah Fyn - ye ker adik>> mcm x caya jer... buat praktikal kat HTAR ker??

Unknown said...

btol3..
byk yg kena study lg kot..huhu~

Anisa Hang Tuah said...

beretenang jee yee
:)