Monday, November 1

The making of.. Tuu dia Mama Zhazzy katering

hari nie, untuk menyenangkan kepala otak nie, sebelum menempuh ujian OSPE OSCE pulak esok disamping baru jer habis ZT yang ntah pape.. aku buat slot untuk tenangkan fikiran. aku telah mendpat kebenaran dr watak utama kita. iaiti zhazzy..

Tajuk : Tuuu dia.. mama Zhazzy Katering
Pelakon : kawan2 baik aku
durasi : secepat tangan klik scroll
Tempat : Zhazzy Ent.
Genre : lawak kampus

selamat Menonton ~
untuk makluman semua, semua ini hanyalah untuk tenangkan fikiran sahaja. tiada kena mengena dengan yang masih hidup or yang tak tahu. ape ape jer.. korunk tengok la. bukan nak buat lawak x senonoh,
cuma ingin mengembirakan hati yang luka zt. huhuhu..



























SEKIAN sahaja.
untuk makluman semua,  semua ini rekaan semata-mata
semuanya akibat pengurusan emosi
hehehe

kawan sama kawan
hati sama hati
jantung lain laim..

hehehe
 
p/s : gud  luck semua untuk ospe..

5 comments:

miss miera said...

hahahaha....ok2,dah paham tekanan tok exam smpai jd mcm nieh...hik3 :)

Shazwan Azizan - wanblur said...

bukan tekanan.. just buhsan. x twu nak post ape. nak postr gambar. bg menarik sikit. apa apa pun.. watak utama memang sporting..

Nurul said...

ouh korang wat bsday party ke? hehehe~
~

slamat mnyambut hari jadi lah kpd befday boy...hee~

Anonymous said...

suke gmbr last tu..kreatif=)

Nurul said...

tenet aku sngt lembap..aku nak suh ko join nih

http://daricahayahati.blogspot.com/2010/11/contest-jejariku-kreatif.html