Tuesday, November 16

dimalam raya aidiladha

hati 1 :
malam nie merupakan malam raya,
hari raya aidiladha,..
ia bukan pertama kali aku x beraya kat rumah
cuma, this time, mungkin aku dah besar. boleh pikir dah
tue yg agak touching tue.. especially time tgk cadaver tadi.. ( nangis mata tgk cadaver.. ingat umah or sebab clorof aku pun x twu..)
aritu sebe;lum aku balik ke kolej 14 aribulan,
mak aku dah siap bungkus kat aku ketupat dah.. (tp dah habis sebaik sampai di kolej.. huhu)
dan
ada la beberapa kerepek dan bahulu untuk sambut esok
hurm, tak tau laer..
rindu la kat mak, tp aku malu la nak tepun..
aku anak yg x tahu nak luahkan perasaan mcm org lain.. wht r son
hurm.. pape laeh..
sunyi la kat dalam hati nie

Hati 2 :
harinie batuk aku bertambah teruk..
makan ubat tak der papaer pun
tadi tibe tibe jer..
aku boleh rasa denyutan jantung aku melalui telinga..
dengar dr dalam telinga.. mcm palpatation..
tapi.. heart rate normal..
aku nak mati dah ker??
tonsil aku dah makin membesar..
takotnyer.. kalau merebak dan pecah..
mak aku cakap kalau pecah.. teruk la nak recover nanti..
trachea rosak juga..
hurm.. mcmna erk??
semalam aku jumpa doctor..
appointmnet aku untuk operation bulan 1 nie.. 7 januari 2011..
lambat lagi.. tp tunggu jer laer.
andai mati dulu.. ok jugak/..
sakit la skunk nie..
telinga berdengung dan silent.. (sebab eusthacian tube blocked)
semuanya gara2 recureent tonsilitis..
diagnosis aku semalam  --->> Chronic tonsilitis ass with intermittent fever and flu, headache. and chronic dry cough.. hurm.. tp kena kepala aku pening2 erk.. kadang2 aku rasa macam ber[utar jer dunia nie..
tiba tiba aku rasa berdenyut2 kepala hotak nie.. ada sekali tuye, tibe tibe macam confusion sgt2.. aku tengah sedar tp otak aku merawang2 ke merata tempat.. fikir sgt2.. last2 sakit kepala sgt2..
aku ada tumour ker nie?? hurm..

expect the unexpected.

p/s ; SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA. MAAF ZAHIR DAN BATIN

 buat yang memahami aku. ini adalah emosi aku semasa kelas pertama semester 4. 
happy and strong enough but hujan didalam hati

1 comment:

chokeLy said...

selamat hari raya aidiladha..^^