Saturday, October 23

stress + Give up = sedih dengan diri sendiri

hari nie, aku boleh la dikatakan bangun agak awal la juga, selalunya aku bangun pukul 9 or 10pg. tapi, arini bangun pukul 4 pagi, tapi tido balik.. terbangun pukul 6pg tetapi tetap juga tertido balik, dan akhirnya, pukul 8pg. huhuhu. baru segar mata nak bangun. semalam merupakan hari kemalasan aku. tak tahu la kenapa. mungin kerana stress, kemelut dalamanm dan semestinya kekeliruan dalam perhubungan. imeans.. bukan kekeliruan, tetapi kekonflik"an.. hahaha.. anyway biasaa ar, dalam setiap perhubungan tue, macam macam boleh terjadi, orang putih kata " NO PAIN NO GAIN" hehehe..

hari nie, aku perlu menghabiskan satu modul respiratory. banyak memang banyak. tapi, kena la. disamping itu terpaksa mengcover cvs. cvs semalam, aku sangat2 stress.. x banyak yang boleh masuk. mungkin kah ini bahana sikap aku yg main2 dan tidak serius serta kuat  tidor?? hurm..  ataupun nie merupakan balasan yang aku terima. bayaran cash atau tunai daripadaNYa?? hurm.. kena sabar dan tabah menghadapi.

respiratory module is my 3rd module that i must covered since its Wajib Fakulti.
this module has;
16 lectures + 4 SLP + 7 MES + 3pbl = 46 hours.  (Oh My Allah, Can I finished it in a day?)
banyak yang kena hafal dan faham serta ingat. tetapi, masalahnya, aku tak boleh hafal banyak2.. jadi skunk kena faham dan ambil masa yug lama. sebab tue kalau orang lain cakap2 depan aku.. aku diam jer.. aku tahu tapi x tau nak mencelah macamane.. hurm.. kekurangan ganglion kah aku?? hahaha slow slow dan slow

just nak bagi tahu, semalam aku contact kak SKEM. pusat memandu dekat gombak. aku ingat nak ambik lesen kereta, jadi aku msg jer laer.. yuran rm550. kelas pertama aku pilih 4 november nie. hehehe saje nak buat awal.. exam habis 2 november,, 3 november nak beli brg sikit. 4 pg till petang nak SKEM. dan malam or tengah malam.. aku nak balik kedah. yahoo.. yahoo.. hehehhehehe.. dapatkah aku belajar kereta dan menghabiskannya  sebelum bulan 2 2011?? hehehe.. i hope so. disebabkan itu, aku terpaksa ikat perut sikit yer.. bajet  kena jaga juga. tak nak berlaku dah hal yang serupa. semasa tahun 1. insha Allah.. 


p/s: lepas nie kalau aku dah x gemok.. jangan jeles.. hahaha (sesuatu yang impossible untuk aku kurus ) huhuhu

 

No comments: