Thursday, October 28

berdiam itu lebih baik

hari nie merupakan hari kedua terakhir aku ber peperiksaan akhir semester 3. aku harap, semuanya berjalan dengan baik. alhamdulillah, exam kali nie ada yg aku ley buat, ada yg aku nak buat tp jawapan dier x ingat sangat2.. dan ada yg aku x tau tapi aku try juga tulis. misi aku kali nie, jangan tinggalkan kertas exam kosong. huhuhu.. alhamdulillah, berjaya juga. esok aku ada exam mediciine dan society. MS. banyak statistik. kena baca semua semuanya. sebab aku x revise pun pun study week. teruk kan. nak start balik semuanya.. insyaAllah.. everything will be fine.

hari nie aku belajar beberapa perkara yang baru, yang penting dan kadang kadang kita terlepas pndangan sepanjang kita berkehidupan ini. kadang2 ada juga yang aku sendiri lakukan. just wanna share wif you all yg gedik2 tengok blog aku nie, dan sama sama memperbetolkan diri aku yg senget nie yerk.

* hormati hak orang lain kalau nak orang hormat hak kita
* behave yourself before ada orang kata korang tue rude.
* lebih baik berdiam dri bercakap
* jaga kelakuan.. 
* belajar sentiasa
* sentiasa rendah diri dan cakap low profile

dan yang paling penting

SENTIASA INGAT BAHAWA SETIAP TINDAK TANDUK
SERTA TOCANG KITA,
ADA ORANG LAIN YANG PERHATIKAN DAN
MEREKA AKAN MEMPERKATAKAN..
DAN
JADILAH DIRI SENDIRI,
SAYANGI DIRI SENDIRI
THEN,
SAYANG ORANG LAIN SEPERTI SAYANGI DIRI SENDIRI
SERTA
behavior adalah sangat penting untuk dijaga dengan teliti.
kerana
setiap kesilapan tanpa kita sedari telah menempek kan onar di dalam portfolio kehidupan kita.

saya merindui Mak, Ibu, BOBO aka BEBY serta DUHA.. 

selamat berjaya esok yerk..      

No comments: